15 Aralık 2009 Salı

Pamukkale Üniversitesi'nde gerçekleştirilen bilişim seminerinden notlar


Bilişim seminerinden notlar :

   Katılanların duyguları neler bilemem ama ben bu seminerde anlatılan bazı şeylerin beni tetiklediğini düşünüyorum ve bu seminer benim için dönüm noktası olabilir. Çünkü insan hayallerinde gerçekleşebileceğini görmesi inanın bambaşka birşey bu yüzden şuan bu saatte bu metni yazıyor olabilirim.
   Lise yıllarında pascal dilinden sonra bize öğretilen delphi programlama dili ile bazı uygulamalar yapmaya çalışıyorduk. Hep neden bir age of empires, call of duty vb. oyunlar fakat bizim yaşadıklarımız ile ilgili oyunlar yok diyerek o kısıtlı programla bi oyun yapmaya çalışıyordum. Şuan aklım almıyor böyle birşeye nasıl başladığımı tabiki bunun ilerlemediğini söylemek zorundayım fakat bugün seminerde anlatılan ve tanıtımı yapılan civilization of ottoman oyun projesinin etkisi olacak ki çok duygulandım aynı fikirlerin lise 2 de olduğumuzu düşünürsek yaklaşık bundan dört sene falan geçmiş sanırım bu hayallerin üstünden ama bu konu da bilgisi olan kişilerin gönüllü olarak bir araya gelerek büyük hemde koskocaman bir projeye gönül vermeleri sırtlanmaları beni çok sevindirdi.Orada keşke bende birşeyler yapabilsem diyen, bu düşüncede olan birçok kişi olduğunun farkettim bende aynı haldeydim çünkü. Mükemmel bir çalışma tüm arkadaşları keşki tek tek tebrik etme imkanım olsaydı. Teşekkürler...
   İsterseniz diğer sunumlardanda bahsedeyim. Microsoft serfitikaları hakkında bilgiler aldık. Alınması gerekli fakat şuanda kaç öğrenci bu sertifikalar için sınava girmeyi göze alır inanın bir elim parmaklarını geçmez sanırım. Ama inanın o sertifikaların alınması insana çok büyük bir güven veriyor ve insanın göğsünü kabartıyor. İnsan kendinden bahsederken bir başka gözle bakıyor. Allah herkese nasip etsin ne diyelim.
Windosws 7 yi gördünüzmü bende onu kullanıyorum. Ben windows xp kullanan ya da kullanmaya başlayan birisi olarak vistayı inanınki ne olursa olsun hiç beğenmemiştim. windows 7 ile ilgili bilgilerim biraz daha arttı diyebilirim bu seminerde çünkü bu işi derinlemesine incelemiş ve bunun hakkında bir kitap yazmış birisinin bu bilgileri vermesi oldukça inandırıcı. Anlatılanlara bakılırsa Türkiye bir yerlerde göz önüne çıkmaya başladı diyebilirim. Windows içerisindede alınan başarılardan bahsedildi. windows 7 kullanmanızı tavsiye ediyorum vista görselliğinde xp kullanılımı desek kısmen doğru söylemiş oluruz. windows 7 işlemler için farklı bir bakış açısına sahip bu yüzden hızı farklı bu yüzden vistayı ve artık xp yi de geçtiğini düşünüyorum.
Bir başka seminerde buluşmak dileğiyle kendinize iyi bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder