24 Aralık 2009 Perşembe

Servetini Eğitime Harcadı...

TTK'dan emekli Yılmaz Yavuz, yaşamı boyunca biriktirdiği tüm parası olan 1 milyon TL'yi eğitime bağışladı.

Zonguldak'ta memur olarak çalıştığı Türkiye Taşkömürü Kurumu'ndan (TTK) emekli olan 67 yaşındaki Yılmaz Yavuz, yaşamı boyunca biriktirdiği 1 milyon TL'yi eğitime bağışladı. Yavuz, yaptıracağı okulun protokolünü imzalarken ağladı. TTK Eğitim Daire Başkanlığı'nda eğitim uzmanı olarak çalışan ve 2002 yılında emekliye ayrılan Yılmaz Yavuz, iş hayatı boyunca biriktirdiği 1 milyon TL'yi eğitime bağışladı. Uzun süre önce eşinden boşanan ve hiç çocuğu olmayan Yılmaz Yavuz, 100'üncü Yıl İlköğretim Okulu'na yaptırılacak 80 derslikli ek binanın protokolünü Vali Erdal Ata ile imzaladı. Vali Ata'nın makamında imzalanan protokole göre, Yılmaz Yavuz'un babası Şükrü Yavuz'un adı da, 1943- 1945 yıllarında öğretmenlik yaptığı Kilimli Merkez İlköğretim Okulu'na verilecek. Okulun adı Şükrü Yavuz İlköğretim Okulu olacak. İmzaların atılmasından sonra konuşan Vali Erdal Ata, bağış yapmak için ille de bir işadamı veya zengin olmanın gerekmediğini belirtti. Ata, “Emekli bir madenci var karşımızda. Yıllardır biriktirmiş ve okul için bağış yapıyor. Gerçekten duygulanmamak elde değil. Allah herkese böyle bir evlat nasip etsin. Bunun bir örnek teşkil etmesini temenni ediyorum. Hayırseverlerimizi okul yaptırmaya davet ediyorum” dedi. Vali Ata'nın konuşması üzerine ağlayan Yılmaz Yavuz, “Çok duygulu anlar yaşamaktayım. Çok mutluyum. Hayalimi gerçekleştirdim. Babamın öğretmenlik yaptığı okula isminin verilecek olmasından dolayı mutluyum” diye konuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder