30 Aralık 2009 Çarşamba

Her Öğrenciye Bir Bilgisayar...

Kocaeli Büyükşehir Belediyesinin 'Bilgisayarı Olmayan Kalmasın Projesi' kapsamında düzenlenen bilgisayar dağıtımı yapıldı.
Başbakan Tayyip Erdoğan, Kocaeli Büyükşehir Belediyesinin 'Bilgisayarı Olmayan Kalmasın Projesi' kapsamında düzenlenen bilgisayar dağıtım etkinliğine video konferans ile katıldı. Başbakanlık Resmi Konutu'ndan törenin yapıldığı salona bağlanan Erdoğan, öğrencilere seslendi. Ankara'dan öğrencileri gözlerinden öptüğünü ifade eden Erdoğan şunları kaydetti: 5 YILDA 130 BİN BİLGİSAYAR 'Kocaeli Büyükşehir belediyemiz, 29 Mart seçimleri öncesinde Kocaeli'ndeki ilköğretim okulu öğrencilerimizin 5 yıl içerisinde bilgisayar sahibi olacağı taahhüdünde bulunmuştu. Bugün bu taahhüdün gerçekleşiyor olmasından dolayı büyük bir memnuniyet duyduğumu da ifade etmek istiyorum. Beş yılda 130 bin dizüstü bilgisayar dağıtılacak olması, nereden bakarsanız bakın büyük bir olaydır, büyük bir hizmettir.' Gençleri en iyi şekilde hazırlamanın görevleri olduğunu belirten Erdoğan, "Sevgili öğrenciler, sizlerden bir de isteğim var. Bilgisayarlarınızdan internete bağlandığınızda bana elektronik posta göndermenizi ve duygularınızı benimle paylaşmanızı sizden rica ediyorum. Benim elektronik posta adresim 'bimer@basbakanlik.gov.tr'. Bu projeyi hayata geçiren belediyemize ve destek veren tüm kuruluşlara teşekkür ediyorum.' dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder