23 Ocak 2009 Cuma

Veliler karneleri internetten görecek




15 milyon öğrenci ve 600 bine yakın öğretmen yarı yıl tatiline hazırlanırken bu yıl karneler digital ortamda da görülebilecek.İlk ve ortaöğretim okullarında okuyan yaklaşık 15 milyon öğrenci ve 600 bine yakın öğretmen 9 Şubat'a kadar sürecek yarıyıl tatiline 23 Cuma başlıyor. 2008-2009 eğitim öğretim yılının ilk yarısı 23 Ocak Cuma günü sona eriyor. İlköğretim ve ortaöğretim okullarında okuyan yaklaşık 15 milyon öğrenci ve 600 bine yakın öğretmen Cuma günü yarıyıl tatiline çıkıyor. Veliler, çocuklarının karnelerini MEB'in "www. meb.gov.tr" adresinden görebilecek. Böylece 'karne üzerinde oynama' dönemi de bitmiş oluyor. İkinci yarıyıl 9 Şubat'ta başlayacak. Çukurova Üniversitesi Rehberlik ve Psikolojik Danışma Ana Bilim Dalı Öğretim Üyesi Doç. Dr. Rezan Çeçen, velilerin karnede zayıf bulunması durumunda, kendisini de değerlendirmesi gerektiğini söyledi.

Kaynak: haber7

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder