5 Ocak 2009 Pazartesi

Tüm Kamplar Kamp Eğitim Merkezlerinde Yapılacak, Yıllardır Olması Gereken Buydu


AKGÜL : " TÜM KAMPLAR TEŞKİLATIN SPOR EĞİTİM MERKEZLERİ'NDE YAPILACAK "

Gençlik ve Spor Genel Müdürü Yunus Akgül, "Tüm kampların teşkilatın Spor Eğitim Merkezleri'nde yapılacağını söyledi."

Gençlik ve Spor Genel Müdürü Yunus Akgül, otellerde kamp yapan sporcu ve görevli antrenörleri gece kontrol edemediklerini, bunların çoğu zaman otelleri terk ettiği yönünde ihbarlar geldiğini belirtti.

Akgül, "Bundan böyle otellerde kamp yasak. Çeşitli illerde kamp ve sporcu eğitim merkezleri mevcut. Bunlarda oteller kadar rahat. Sporcuları kontrol etmemiz daha rahat olduğu için bundan böyle milli takım kampları burada yapılacak" dedi.

Akgül sözlerine şöyle devam etti: "Bu konuda Gençlik ve Spordan Sorumlu Devlet Bakanı Murat Başesgioğlu'ndan tam destek görüyoruz. Kamp eğitim merkezlerinde sporcuların yiyeceğinden, içeceğine ve çalışma ortamı otellerden çok iyi. Otellerde kamp yapan sporcuları gece odalarında bulmak zor. Bu nedenle var olan Kamp Eğitim Merkezleri retore edildi. Bazı yerleşim yerlerine spor eğitim merkezleri yapacağız. Sporcu artık istediği gibi hareket edemeyecek. Devletin parasıyla çalışıyor. Hem sporcuları hem de antrenörleri sıkı bir takibe alacağız. Bu nedenle spor kontrollerinden dedektifler oluşturup, gizlice baskınlar yaptırıp neler yapıldığını bir rapor halinde getirecek. Buna göre değerlendirme yapacağız. Keyfi hareketlere izin vermeyeceğiz." 29.ARALIK.2008

- Orjinal Kaynak : GSGM Sitesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder