5 Ocak 2009 Pazartesi

2008 YILINDA OKUDUKLARIM

Aslında tüm okuduklarımı sizinle paylaştım ama toplu bir şekilde görmek isteyenler için, tekrr yazıyorum. Okuduklarımın arasında beni çok çok etkileyenler de oldu, zaman kaybı dediklerimde. Umarım 2009 yılı daha verimli bir yıl olur ve daha çok okurum. Bu arada artık film de izleyeceğim. Tüm zamanımı kitaplara ayırmayı seviyorum ama artık film izlemeye de ayıracağım. İzlediklerimi de burdan sizinle paylaşacağım.

İşte 2008 yılında okuduklarım:

1- Bana Sırtını Dönme - Sinan Akyüz (1)
2- Sırça Tuzak - Nermin Bezmen (3)
3- Söylenmemiş Şarkılar - Canan Tan (1)
4- Yaz Geçer - Murathan Mungan (5)
5- Leyla'nın Evi - Zülfü Livaneli (4)
6- Ermiş, Sörfçü ve Patron - Robin Sharma (5)
7- Beni Bırakma Anne - Burcu Ercan (1)
8- İmkansız Aşk - Hasan Öztoprak (5)
9- Yatağımdaki Yabancı - Sinan Akyüz (1)
10- Ölü Canlar - Gogol (3)
11- Demir Raylar - Aharon Appelfeld (4)
12- Kadından Kentler - Murathan Mungan (5)
13- Sır - Nermin Bezmen (3)
14- Aurora'nın İncileri - Nermin Bezmen (3)
15- Elveda Kızlar Ülkesi - Yang Erche Namn (4)
16- Defter - Nicholas Sparks (2)
17- Küçük Prens -Antoine De Saint-Exupery (5*)
18- Bir Gün Tek Başına - Vedat Türkali (5)
19- Düğün - Nicholas Sparks (2)
20- Ay Sarayı - Paul Auster (5)
21- Safran Sarı - İnci Aral (4)
22- Masumiyet Müzesi - Orhan Pamuk (5*)
23- Büyü Dükkanı - Yeşim Türköz (5)
24 - Siyah Süt - Elif Şafak (5)
25- Çockluğumun Ak Saçları - Billur Yılmazyiğit (5*)
26- Mutluluk - Zülfü Livaneli (5)
27- Kumarbaz - Dostoyevski (5)
28- Çizgili Pijamalı Çocuk - John Bayne (5*)
29- Karanlıktaki Adam - Paul Auster (5)
30- Kırmızı Pazartesi - Gabriel Garcia Marquez (4)
31- Mavi Karanlık - Vedat Türkali (5)
32- Beyaz Geceler - Dostoyevski (5)
33- Muhteşem Gatsby - F. Scoot Fitzgerald (3)
34- Yazı Odasında Yolculuklar - Paul Auster (4)
35- Tiffany'de Kahvaltı - Truman Capote (5)

2009 yılında daha çok kitap okumak istiyorum. Daha çok çeşit ve adet.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder