1 Kasım 2009 Pazar

En İyi 33 Adventure Oyunu

Bu liste Kasım 2009 tarihli ama tam güncel sayılmaz; elimde oynanmayı bekleyen bir Still Life 2 var ki listeye yüksek sıralardan gireceğini düşünüyorum. Aynı şekilde Secret Files 2, Runaway 2, Kane & Lynch ve (utanarak belirtiyorum) Sam & Max, hâlâ oynamaya fırsat bulamadığım adventure oyunları. Pöh, şu an bu satırları yazarken Sanitarium'u unuttuğumu fark ediyorum ama tekrar sıralamayla ve görsellerle uğraşamayacak kadar yorulmuş olduğumdan burada geçtiği hali yeter diyorum. Bir de link verelim: işte Sanitarium (10 numaraya rahatlıkla kurulabilir!). Sıralamaya şöyle bir baktım da, Black Mirror'ı hangi akla hizmet 19'a koymuşum ki, 30. sırayı ancak hak eder o.. Blogger'da görsel yönetimi korkunç olduğu için hiçbir şeyi değiştirmeden böye bırakacağım sanırım... Daha fazla hata görmemek için yazıya bakmayı bırakıyorum, hatta aklıma unutulmuş oyun gelmemesi için bu konuda düşünmeyi de bırakıyorum :)

1. The Longest Journey


2. Dreamfall (The Longest Journey 2)


3. Indigo Prophecy (Fahrenheit)


4. Still Life


5. The Secret of Monkey Island


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder