19 Kasım 2009 Perşembe

Eğitim Fakülteleri Kapatıldı...

Bazı Üniversitelerde Eğitim Fakülteleri kapatıldı, yerlerine Teknoloji Fakülteleri açıldı.

Bazı Yükseköğretim kurumları bünyesinde bulunan teknik eğitim fakülteleri kapatıldı. Kapatılma ile ilgili kararname: geçtiğimiz cuma günü Resmi Gazete'de yayınlandı.
Kararda, 'Bazı yükseköğretim kurumları bünyesinde bulunan teknik eğitim fakülteleri, mesleki eğitim fakülteleri, mesleki ve teknik eğitim fakülteleri, ticaret ve turizm eğitim fakülteleri ile Endüstriyel Sanatlar Eğitim Fakültesi'nin kapatılması ve aynı yükseköğretim kurumlarına bağlı olarak yeni fakülteler kurulması Bakanlar Kurulu'nca 2.11.2009 tarihinde kararlaştırılmıştır. Bu karar uyarınca; listede belirtilen yükseköğretim kurumları bünyesinde bulunan fakülteler kapatılmış ve teknoloji fakülteleri adıyla aynı yükseköğretim kurumlarına bağlı olarak kurulmuştur. Kapatılan fakülteler, mevcut öğrencilerin mezuniyetlerine kadar eğitime devam edecektir denildi. Bu kararla meslek dersleri öğretmenliği bölümlerin ciddi bir kontenjan kapatılarak teknoloji mühendislikleri kurulmuş oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder