15 Kasım 2009 Pazar

KİTAP MİMİ...

Sevgili kitap dostu, blog komşum Serap beni mimlemiş. Mimin konusu kitaplar olunca pek keyiflendim. Hemen yazmak istedim. Teşekkürler Serap :)

1. Şu an okumakta olduğunuz kitap nedir? Kısaca konusunu anlatır mısınız?

Ayşe Kulin'in Gece Sesleri isimli kitabını okuyorum. Bir aile içinde yaşanılan çatışmalar, oynanan oyunlar ve kuşak çatışması.

2. En son aldığınız kitap?

Tolstoy - Hacı Murat

3. Şimdiye kadar aldığınız kitaplar içinde en sevdiğiniz hangisidir?

Bu soruya cevap vermem imkansız, o kadar çok ki......

4. Bir türlü bitiremediğiniz, bitirseniz de sizi illallah ettiren kitap hangisidir?

İlk Aşk, Son Törenler - Ian Mc Ewan

5. Elinizdeki kitap bitince okumayı düşündüğünüz kitap nedir?

Altın Defter - Doris Lessing

Bende öncelikle Bir Dilim Sohbet, Oku Yorum Yorum Oku, Leylak Dalı, Gece Yolculuğu ,Çikolata Çikolata ve Serablog'u daha sonra da tüm kitap severleri mimliyorum. Kitap dolu günler, keyifli okumalar dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder