7 Nisan 2009 Salı

ASK BOYU YASAM

Ankara'lı yazar Celal Hafifbilek'in okuduğum ilk kitabı. Kitabın içinde konusu aşk, sevgi, tutku ve yaşam sevinci olan şiir tadında bir çok öykü mevcut. Beni saran ve elimden bırakmadan okuduğum bu öykü kitabında sonra romanlarını da okumaya karar verdim. Yazar öykülerini anlatırken şiir dünyasından uzaklaşmadan, kahramanların ilginç hayatlarını kaleme almış. Tabii duygusallığın hep elinde tutmuş. Ben çok keyif alarak okudum, sizlerin de keyif alacağını düşünüyorum.
Kitabın Arkasındaki Not:
Sevgi, tutku, aşk ve yaşama sevincini anlattığı romanlarıyla geniş bir okuyucu kesiminin beğenisini kazanan Celal Hafifbilek, bu kez yeni öyküleriyle okur karşısına çıkıyor.Celal Hafifbilek'in öykülerinde sadece dolu dolu yaşanmış, sıradışı bir hayatın zenginliğini değil, aynı zamanda deneyimli bir romancının dağarcığından beslenen etkileyici aşk mesellerini bulmak da mümkün."Aşk Boyu Yaşam" adı altında topladığı duygusal, zarif ve derinlikli öykülerinde Hafifbilek okuru yaşamın kılcal damarlarında gezintiye çıkarıyor. Öyküleri okuduğumuzda, kahramanların ilginç dramlarına ve deneyimlerine tanıklık eder, kimi zaman da duygu sağanağına tutuluruz. Yaşamı boyunca aşk ve sevgiyi anlatan Hafifbilek, usta işi öyküleriyle okuru da etkisi altına alıp "Aşk Boyu Yaşam"ların yaşandığı diyarlara götürüyor.

Kitabın Adı: Aşk Boyu Yaşam
Yazarı: Celal Hafifbilek
Yayınevi: Telos Yayınları
Sayfa Sayısı: 196

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder