23 Nisan 2009 Perşembe

70 Yaşında Ninenin Okuma Azmi...

Kahramanmaraş'ın Pazarcık ilçesinde, 70 yaşındaki Döne Tüzün, ''Ana-Kız Okuldayız'' kampanyası kapsamında açılan okuma yazma kursunu birincilikle tamamladı.

Pazarcık Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğünde kampanya kapsamında düzenlenen 1. kademe okuma yazma kursunu tamamlayan kursiyerlere törenle sertifikaları verildi. Kursa katılan 13 kişiden 10'u kursu başarıyla tamamlayarak sertifika almaya hak kazandı. Kursu birincilikle bitiren 70 yaşındaki Döne Tüzün'e sertifikasını Pazarcık Kaymakamı Günay Öztürk verdi. Kaymakam Günay Öztürk, ileri yaşına rağmen okuma yazma öğrenmesi ve azmi nedeniyle Döne Tüzün'e teşekkür etti. Sertifikasını alırken çok mutlu olduğunu ifade eden Tüzün, okuma yazmanın yaşı olmadığını belirtti. Herkesin mutlaka okuma yazma öğrenmesi gerektiğini dile getiren Tüzün, ''Ben okuma yazma bilmediğim için hep sıkıntı yaşadım. Geç de olsa öğrendim ve çok sevinçliyim. Herkese teşekkür ederim'' dedi. Pazarcık Halk Eğitim Merkezi Müdürü Mehmet Kenger de ilçe genelinde 1. ve 2. kademede toplam 68 kurs açtıklarını söyledi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder