27 Nisan 2009 Pazartesi

KARANLIK MASUMİYET

Haftasonu okuduğum bir diğer kitap. Severim yeni yazarlarla tanışmayı, yeni yazarlar, yeni insanlar, yeni dünyalar demek benim için. Fakat bu sefer sevemedim ben bu yazarı ve yazdıklarını. Psikoloji, felsefe, korku, fantastik hepsinden bir şeyler katayım derken bence karman çorman birşey olmuş çıkmış. Bir türlü kitabın içine giremedim. Üniversite öğrencileri olan Serdar-Mehtap-Leyla arasındaki üçlü ilişkiyi her yönüyle anlatmaya çalıştıysa da kelimelerin sihirli gücünden yeterince yararlanamamış. Herşey havada kalmış. Durum böyle olunca bende bir türlü sevemedim, benim için zaman ve para kaybıydı.
Kitabın Arkasındaki Not:
Cehennem gibi bir kent. Bir üniversitenin içyüzü. Soğuk, karanlık, umutsuz hayatlara mahkum gençler. Liberal-rasyonel güneşin altındaki karanlık cennet. Ve kendi gerçekliğini bulmak için gerçekötesine yapılan bir yolculuk. Peki metafiziğin ötesinde bizi ne bekliyor?Belki ruhları gösteren bir ayna, hatta belki de umut...Karanlık Masumiyet, korku, fantastik, politik ve psikolojik kurgu türlerinin kaynaştığı alegorik bir roman. Diğer anti-ütopyalardan ayrılan en önemli özelliğiyse, geleceğimizi değil bugünümüzü anlatması. Ne kadar korkunç bir çağda yaşadığını görmekten korkmayanlar için...
Kitabın Adı: Karanlık Masumiyet
Yazarı: Sinan Tamer
Yayınevi: Telos Yayıncılık
Sayfa Sayısı: 129

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder