30 Nisan 2009 Perşembe

Mehmetçik Öğrencilere Yakın İlgi Gösterdi

Bingöl’ün Yedisu ilçesindeki YİBO ve 3 köy okulundaki 350 öğrenciye Mehmetçik tarafından giyim malzemesi dağıtıldı.

Türkiye'nin en ücra köşesinde dahi vatan için canını hiç düşünmeden feda eden Mehmetçik, terörle mücadelede gösterdiği başarısını eğitime verdiği desteklerle de sürdürüyor. Mehmetçik önceki gün Yedisu YİBO ve üç köy ilköğretim okulunda okuyan öğrencilere eşofman, kaban, pantolon, gömlek ve çorap malzemeleri dağıttı. Yedisu YİBO salonunda düzenlenen törenle giyim malzemeleri öğrencilere verildi. 'İlk kez eşofmanım oldu' İlçe Kaymakamı Vefa Kaya, Milli Eğitim Müdürü Zeki Ulukan, rütbeli askerlerle birlikte öğrencilere giyim malzemelerini dağıttı. İlköğretim okulu 4. sınıf öğrencisi Derya Yakışan, ilk defa bir eşofmanının olduğunu söyleyerek Mehmetçiğe teşekkür etti. Berfin Sağlık isimli öğrenci ise ilçelerinde en çok Mehmetçik'ten destek gördüklerini belirtti. Giyim malzemesi dağıtım törenine askeri rütbeliler, İlçe Milli Eğitim Müdürü Zeki Ulukan, öğretmen ve öğrenciler katıldı. Giyim malzemesi dağıtım törenine katılan askerler, çeşitli giysileri öğrencilere verirken yakın ilgi gösterdi. Yardım malzemesini alan öğrencilerin sevinçleri yüzlerine yansırken, Mehmetçiklere teşekkür etmeyi de ihmal etmediler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder