16 Nisan 2009 Perşembe

Kumbaradaki Paralar Okul Olacak

Milli Eğitim Bakanlığı ve Ziraat Bankası'nın desteği ile başlatılan 'Biriktiriyorum, Arkadaşıma Okul Yaptırıyorum' kampanyası ilk meyvesini verdi.

Yoksul bölgelere okul yaptırmak amacıyla Türk Kızılayı'nın önderliğinde Milli Eğitim Bakanlığı ve Ziraat Bankası'nın desteği ile başlatılan 'Biriktiriyorum, Arkadaşıma Okul Yaptırıyorum' kampanyası ilk meyvesini verdi. İlk olarak Bahçeşehir Süleyman Demirel İlköğretim Okulu öğrencileri, Kızılay'ın ücretsiz olarak dağıttığı ve harçlıklarından artırarak doldurdukları 500 Kızılay Kardeşlik Kulübü Kumbarası'nı, Bahçeşehir Ziraat Bankası Şubesi'ne teslim etti. İlköğretim okullarında öğrencilere Türkiye genelinde bir milyon 500 bin kumbara dağıtıldığını söyleyen Türk Kızılayı Genel Başkanı Tekin Küçükali, ihtiyaç duyulan bölgelerde kura ile her yıl bir okul yaptırmayı planladıklarını söyledi. Kumbara teslim törenine katılan Ziraat Bankası Genel Müdür Yardımcısı Elif Erül de kampanyaya ilk destek veren okul oldukları için okul öğretmenlerine ve öğrencilere teşekkür etti. Erül, proje ile öğrencilerde yardımlaşma duygusunun yanı sıra tasarruf ve yardımlaşma bilincini aşılamış olduklarını dile getirdi. Kumbara teslim töreni öncesinde öğrencilere hitap eden Türkiye Kızılayı Genel Başkanı Tekin Küçükali, bir yıl sonra tekrar bir araya gelerek okulun temelini beraber atacakları ve okul açılışında da kurdeleyi yine beraber kesecekleri sözünü verdi. Projeye destek veren ve öğrencilerle bir araya gelen Ahmet Mete Işıkara, öğrencilere, "Siz bugün çok önemli örnek davranışta bulundunuz. Siz çok iyi fırsatlara sahipsiniz ve ihtiyacı olan kardeşlerinize yardım ediyorsunuz. Bir gün diyeceksiniz ki 'Orda bir okul var uzakta, gitmesek de görmesek de o okul bizim okulumuzdur." dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder