8 Ocak 2010 Cuma

Program : Acronis Snap Deploy v3.0.3183 for Servers


    Acronis Snap Deploy organizasyonlara yeni gelen makinalara işletim sistemlerini kolay ve hızlı bir şekilde dağıtım olanağı sunan bir çözümdür. Acronis’in sahip olduğu güçlü disk imajlama çözümünü kullanan Acronis Snap Deploy, uygulamaları ve işletim sistemini içeren standard bir disk imajı oluşturur. Daha sonra oluşturulan bu imaj aynı anda birden fazla makinaya dağıtılarak, birçok kişisel bilgisayar ve sunucuda aynı anda işletim sistemi ve uygulama kurulumları gerçekleştirilir ve böylece tüm dağıtım işleminin süresi oldukça kısalmış olur. Acronis Snap Deploy dağıtım öncesi, ağ ayarları, etki alanı/çalışma grubu ayarları, bilgisayar isimleri, kullanıcı isimleri ve güvenlik tanımlayıcı (SID) gibi sistem ayarlarını kolayca yapılandırır. Ayrıca dağıtım sonrası da, uzaktan uygulama çalıştırma, dosya ve klasörleri yönetme gibi sistem bakımlarını yapmanıza olanak sağlar.
    Bu konsole aracılığı ile,

  1. Aynı anda birden fazla bilgisayara işletim sistemi kurabilirsiniz,

  2. Software konfigürasyonu yaratabilir, silebilir, değiştirebilirsiniz,

  3. Mevcut sistemleri klonlayıp imajları kaydedebilirsiniz,

  4. Dağıtım öncesi imajların kullanılabilirliğini kontrol edebilirsiniz,

  5. Bootable media yaratabilirsiniz,

  6. Acronis PXE Server’ı konfigüre edebilirsiniz,

  7. Dağıtımı yapılmış sistemler üzerinde klasör ve dosya yaratabilir, değiştirebilirsiniz,

  8. Dağıtımı yapılmış sistemler üzerinde uygulamaları çalıştıran görevler yaratabilirsiniz,

  9. Deployment işleminin sonucunu izleyebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder