7 Ocak 2010 Perşembe

70'lik Dedeler Okuma Yazma Öğrendi...

Karaman’ın Ayrancı ilçesinde Halk Eğitim merkezi okuma yazma seferberliği başlatıldı.

Karaman'ın Ayrancı İlçesi Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğü tarafından 2009-2010 Eğitim Öğretim yılında ülke çapındaki okuma yazma seferberliğine paralel olarak, İlçe Merkezi ve köylerinde okuma yazma bilmeyen tüm vatandaşlar tespit edilerek açılan kurslarda eğitimlerine başladılar. İleri yaştaki pek çok kişi kursa başvurarak okuma yazmayı öğrendi. Eğitimleri tamamlanan kurslarda düzenlenen belge törenine katılan Ayrancı Halk Eğitim Merkezi Müdürü Osman ÇAKMAK Yaygın Eğitime büyük önem verdiklerini belirterek şu ana kadar açılan 22 Okuma – Yazma kursundan 20'sinin tamamlandığını ve bu kurslarda 302 vatandaşımızın eğitim görerek okuryazar belgesi aldığını söyledi. Hedeflerinin İlçe genelinde okuma – yazma bilmeyen vatandaşın kalmaması olduğunu belirten Osman ÇAKMAK; en ücra köylerde bile okula gelemeyen vatandaşların evlerine kadar gidilerek bu eğitimlerin sağlandığını ve çalışmaların tüm hızıyla devam edeceğini söyledi. Okuma Yazma kurslarını başarı ile bitiren kursiyerlere sertifikaları HEM Müdürü Osman Çakmak ve Müdür Yardımcısı Atilla Taşcı tarafından dağıtıldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder