11 Mart 2009 Çarşamba

BİR DELİNİN GÜNCESİ

Aslı Erdoğan'ın okuduğum ilk kitabı. Benim için muhteşem bir seçim oldu, bayıldım diyebilirim. Yazarın derlemelerden oluşan bu kitabını okurken zaman zaman içimi parçalayan, acıtan, titreten yazıları da olmadı değil. Kalemine, diline hayran kaldım. Kısaca beni çok etkiledi. Hemen diğer kitapları listeme aldım bile. Unuttuğum bir çok olayları hatırlamama sebep oldu. Kesinlikle okuyup anlamak gerek diye düşünüyorum. Bir solukta okuyacağınız, köşe yazılarından oluşan bu harika derleme kitabı herkese tavsiye ederim.

Kitabın Arkasındaki Not:

Merkezin, tüm merkezlerin dışına kaçan, yalnızca kendi çekim alanlarında savrulan, sık sık kendi kara deliklerine düşen yazılardı bunlar.Hayatta herşeyi acemice yapan, ölçü ve stratejiden anlamayan, bir türlü "dediğim dedik" (köşe yazarlarına çok yakıişan "kodum mu oturturum!" tavrı) olamayan, travmalarını fazlaca ele veren birinden beklendiği gibi... Aslı Erdoğan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder