23 Mart 2009 Pazartesi

DÜŞES









Çok uzun zamandır film izlemiyordum. Aslında izmek istediğim ve hatta liste yaptığım çok film var ama kitap okumaktan filme zaman ayıramıyordum. Cumartesi gecesi oğlumda erken uyuyunca film seyredeyim dedim. Televizyon kanallarında gezerken, film ararken "Düşes"e rastladım, hemde yeni başlıyordu. Kitabı da olan bu filmi izlemek istiyordum ne zamandır. İzlerken çok büyük keyif aldım. Bu "film izleme faaliyetini" daha çok yapmaya karar verdim.

Filmin konusuna gelince; film 1776 yılında geçiyor. Dönemin en güzel ve karizmatik kadınlarından olan Düşes Georgiana Cavendish, Devonshire Dükü ile evlidir ve 3 kızı vardır. Kocası kendisine bir erkek evlat vermediği için kızgındır. Ve karısının samimi arkadaşı ile ilişkiye girer. Düşes bunu bir türlü kaldıramaz ve aşkı başka kollarda arar. Evli olmasına rağmen Earl Grey ile aşk yaşaması, karizmasını altüst eder. Film gerçek yaşamdan uyarlanıp yapılmıştır. Oscar ödüllerinde ise en iyi kostüm ödülüne layık görülmüştür. 2008 yılı yapımı bu çok güzel filmi sizlerinde izlemsini isterim ve tavsiye ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder