18 Mart 2009 Çarşamba

KUR(Ş)UN LEZZETİ

Ne zamandır okuma listemde olan ve çoğu arkadaşımdan onay alarak öne çıkardığım bir kitap Kurşun Lezzeti. Yeterince tanıtımı ve reklâmı yapılamadığından tanınan bilinen bir kitap olamamış. Selçuk Altun’un okuduğum ilk kitabı. Kitabı kısa sürede okudum ama bende muhteşem duygular uyandırmadı. Anlatımı, kurgusu hoşuma gitmedi. Belki ilk kitap olarak yanlış bir seçimdi. Diğer kitaplarını da okumak istiyorum. Kitabın konusuna gelince; Tolga iyi eğitim görmüş, zeki ve kibirli bir kişiliğe sahiptir. Gayrimenkul ve tablolarından peşinden koşarken zengin olmuştur, genç yaşında. Ayrıca çok kitapsever ve çok okuyan biri. Bir medya kuruluşunun kısa tarihini anlattıktan sonra, medya karteli ile kapışmasını ele alıyor ve olaylar bu şekilde gelişiyor. Bana hiç hitap etmeyen bu kitabı, belki sizler seversiniz diye tavsiye ediyorum. Yazar hakkındaki görüşlerim ise, diğer romanlarını okuduktan sonra karar vereceğim.

Kitabın Arkasındaki Not:

İşinden, sığ çevresinden ve anılarından kaçan bankacı bir Beyoğlu arka sokağına sığınmıştı. Mutluluğa ulaşmak üzereyken bu kez iblisle karşılaşacak... Hazırlıksız bir ülkedeki ulusal gazetelerin beşte üçünü ele geçiren aileye o ülkenin kaçta kaçı direnebilir ki?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder