20 Mayıs 2009 Çarşamba

PES 2010

PES 2010Evet arkadaşlar, derslerinize çalışıp iyi bir karne getirdiğinizi düşünerek bu yazıyı yazıyorum. Eğer babanızdan karne hediyesi isteyecekseniz en güzel hediyelerden biri hiç kuşkusuz PES 2010 olacaktır. Yalnız bunun için biraz beklemeniz gerekecek çünkü PES 2010, 2009 yılının dördüncü çeyreğinde piyasaya sürülecek. PES 2010'un bir futbol oyunu olduğunu söylememe gerek yok sanırım. Aşağıda PES 2009'da oyun içinden çekilmiş bir fotoğrafı görüyorsunuz.
PES 2010Oynanış bakımından pek bir değişiklik olacağını düşünmesek de PES 2010'un gerçekten enfes olacağını umuyoruz. Ben PES serisi ile 2007 yılında PES 2008 ile tanıştım. Daha önceden PES'in iğrenç bir oyun olduğunu düşünen ben PES 2008 ile tanıştıktan sonra PES hayranlarının arasındaki yerimi aldım. İlginçtir pekçok eski PES tutkunu PES 2008'in seri içindeki en kötü oyun olduğunu düşünüyor. Ben ise öyle düşünmüyorum. Şu an için seri içindeki PES 2009'dan sonra en iyi oyun PES 2008. Kısa bir yazı oldu, şu günlerde yazı yazmaya pek vakit bulamıyorum ancak yazımı bitirirken KONAMI firmasından bir istekte bulunacağım. Lütfen bu yılki oyununuzda Turkcell Süper Lig de yer alsın. Aslında bu istekten öte bir dilek, çünkü KONAMI yetkililerin bu yazıyı okuma ihtimalleri çok düşük. İyi eğlenceler. (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder