4 Mayıs 2009 Pazartesi

Kaymakamdan 650 Öğrenciye Dershane...

Kaymakam Murat Kahraman, Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı'ndan ayrılan parayla 650 ilköğretim okulu öğrencisine dershane eğitimi sağladı.

Konya'nın Ahırlı ilçesinde 2 yıldır görev yapan Kaymakam Murat Kahraman, Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı'ndan ayrılan parayla 650 ilköğretim okulu öğrencisine dershane eğitimi sağladı. Seviye Belirleme Sınavı'nda da Ahırlı'nın öğrencileri birinci sıraya oturdu. Konya'ya 110 kilometre uzaklıktaki Ahırlı ilçesinde eğitim gören öğrencilerin hayalini ilçe kaymakamı Murat Kahraman gerçekleştirdi. Devletin her yıl Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı'na gönderdiği paranın bir kısmı ile 650 fakir ilköğretim okulu öğrenicisi için dershane eğitimi verilmesini sağladı. 'İLK ECZANEYİ BEN AÇACAĞIM' Öğrencilere başarının yolunu açan Kaymakam Kahraman "Ulaşım ve imkânsızlıklar nedeniyle öğrencilerimizin çoğunluğu gelecekleri için emin adımlar atamıyorlar. Biz de elimizden geleni yaptık. Öğrencilerimize 7 ay boyunca öğretmenlerimizle ders verdik. Faydalı olduğumuzu düşünüyoruz" dedi. Diğer kardeşlerinin maddi imkânsızlıklar nedeniyle okuyamadığını kendisinin de daha önce dershaneye gidemediği için geleceğe umutsuz baktığını anlatan İlköğretim 7'nci sınıf öğrencisi 14 yaşındaki Şeyma Akça da, "Şimdi Kaymakamımız sayesinde hayallerimizin önü açıldı. İlçemizde eczane olmadığı için tek hayalim okuyarak ilçemizde olmayan eczaneyi açmak olacak" dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder