7 Mayıs 2009 Perşembe

MAYIS COŞKUSU

Mayıs....En sevdiğim ay. İçim içime sığmaz bu güzel bahar ayında. Bunun en önemli sebeplerinden biri de bu ayda gözlerimi dünyaya açmış olmam. Bir bahar çocuğu olarak baharda ayrı bir coşku duyarım. 33 yılı geride bırakacağım bu ay. Bu coşkuma bir de Anneler Günü eklenince değmeyin keyfime.
29 Kasım 2004'de bir canlı dünyaya getirken ben bir kez daha doğdum. 4 yıl 6 aydır anneyim. Annelik mucizevi bir duygu. Her kadının yaşaması, tatması gereken bir duygu. Ben anne olduktan sonra "TAM BİR İNSAN" oldum. Anneliğime kadar olan yaşantımın her anını hatırlamıyorum bile. Ama anne olduktan sonra her saniyenin bir mucize olduğunu keşfettim. Sanırım annelik sözlerle anlatılacak bir duygudan çok yaşanılası bir duygu. Sizin kanınızdan, sizin canınızdan olan o minicik yavruyu kucağınıza almanızla hayatınız bir anda değişiyor. Büyük bir aşkın başlangıcı oluyor. Hemde ne büyük aşk.
Bugün ayrı bir sevinç var içimde. 10 yıl önce bugün sevdiğimle, canım kocamla evliliğimize ilk adımı attığımız gün. Parmaklarımıza taktığmız o muhteşem halkanın yıldönümü bugün. Nice 8 Mayıslara diliyorum. Mutluluğumun, huzurumun ve aşkımın sonuna kadar devam etmesini diliyorum.
Ayrıca; bugün Bursalıannelerimle bir alışveriş merkezinin düzenlemiş olduğu defileye katılacağız oğlumla. Anne olmak böyle bir şey işte. Heyecanlıyım, ilk defa bir müzik eşliğinde oğlumla podyuma çıkacağız. Yarın gece de yine çok sevdiğim Bursalıanne dostlarımla anneliğimizi kutlayıp, yemek yiyeceğiz. Gözümüz arka kalmadan, yavrularımızı babalarına teslim edip eğleneceğiz.
Son olarak ise, başta canım annem, canım kardeşim ve Bursalı annelerim olmak üzere tüm annelerin anneler gününü kutluyorum. Herkese mutlu ve huzurlu bir haftasonu ve anneler günü diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder