9 Mart 2009 Pazartesi

EVLERİN IŞIKLARI BİR BİR YANARKEN

Her gün takip ettiğim, gazetedeki köşe yazılarını okumadan geçmediğim çok sevdiğim yazarın yeni bir kitabı. Gazetedeki yazılarını takip edemediyseniz, bu kitabı kesinlikle okumalısınız. Gerçekten çok duru ve akıcı bir dil kullanan İclal Aydın, daha çok aşk ve ayrılık üzerine yazdığı konuları toplamış bu kitapta. Kitabın adı ve kapağı beni çok etkiledi ve kendisine çekti. Su gibi okuyup bitirebileceğiniz bu harika derleme kitabını herkese kesinlikel tavsiye ediyorum.

Kitabın Arkasındaki Not:

Benim için suskun geçen birkaç yılın ardından, bana kapanmayan pencerelerinize seslenmek istedim. diyor İclal AydınYeni sayfalarda daha önce söyleyemedikleriyle buluşana dek gazete yazılarının derlemesiyle hasret gidermek istiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder