13 Temmuz 2009 Pazartesi

ÖSS Birincisine Otomobil

Fen Lisesi yönetimi, ÖSS sözel-1 ve eşit ağırlık-1 türünde Türkiye birincisi, sayısal-1'de ikinci olan öğrencisi Mustafa Öztürk'e hediye otomobil .

Kayseri Özel Hisarcıklıoğlu Fen Lisesi yönetimi, ÖSS sözel-1 ve eşit ağırlık-1 türünde Türkiye birincisi, sayısal-1'de ikinci olan öğrencisi Mustafa Öztürk'e otomobil hediye etme sözü verdi. Kayseri Milli Eğitim Müdürü Erdoğan Ayata, Hisarcıklıoğlu Fen Lisesinin bağlı olduğu Atlas Eğitim Kurumları Yönetim Kurulu Başkanı Cengiz Yetkin ve öteki idarecilerle Mustafa Öztürk ve ailesini okulda kabul ederek, kutladı. Milli Eğitim Müdürü Ayata, burada yaptığı konuşmada, Kayseri'nin ÖSS başarı sıralamasında daha önce 36. basamakta yer aldığını, son yıllarda eğitime verdikleri önemin artmasıyla birlikte başarının hızla yükselerek bu yıl 2. sıraya yerleştiklerini söyledi. Öğrencinin başarısında öğretmenin önemli etkisi bulunduğuna dikkat çeken Ayata, Kayseri'deki 11 bin öğretmenden 6 bini ile yüz yüze görüşerek onları motive ettiklerini, ardından da başarı geldiğini belirtti. ÖSS'de Kayseri'den Türkiye birincisi çıkmasının gururunu yaşadıklarını bildiren Ayata, emeği geçen herkese teşekkür etti. Atlas Eğitim Kurumları Yönetim Kurulu Başkanı Cengiz Yetkin de okullarından Türkiye birincisi çıkardıkları için gurur duyduklarını belirterek, şöyle dedi: ''Yıllardır öğrencilerimize, dereceye girmeleri durumunda ödüllendireceğimizi, Türkiye birincisi olana da otomobil hediye edeceğimizi söylüyorduk. Otomobil hediye etmek, bu yıla kısmet oldu. Mustafa Öztürk'e önümüzdeki günlerde bir otomobil hediye edeceğiz.'' Mustafa Öztürk ise disiplinli ve planlı çalışması sonucu bu başarıyı ifade ederek, şöyle konuştu: ''Başarımda emeği geçen aileme, ilköğretimden liseye kadar bana eğitim veren tüm öğretmenlerime teşekkür ediyorum. Dereceye girmek, çok büyük bir gurur kaynağı. Sayın Cumhurbaşkanımız, Enerji Bakanımız Taner Yıldız ve TOBB Başkanı Rifat Hisarcıklıoğlu beni telefonla arayarak, tebrik etti.'' Konuşmaların ardından Mustafa Öztürk ve babası Mehmet Öztürk'e plaket verildi. Okul Aile Birliği ve öğretmenler, başarılı öğrenciye altın hediye etti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder