2 Haziran 2009 Salı

KAMERAYA GÜLÜMSE

Yazarın daha önce okumuş olduğum romanlarını her ne kadar çok severek okusam da "Kameraya Gülümse" aynı etkiyi bırakmadı bende. Mutlaka güzeldir, ne kadar kötü olabilir ki diye başladığım bu incecik romanı bitiremedim bile. Nedense bir türlü kendimi o dünyaya sokamadım. Çok sıkıldım. Televizyonun hayatımıza dünyamıza nasıl etkilediğini göstermeye çalışan bir kitap. Belki de televizyonu hiç sevmediğim için etkilenemedim. Ama belki de siz seversiniz. Ben kitapla sizleri başbaşa bırakayım.
Kitabın Arkasındaki Not:
Gün gelir, başkalarının acıları yetmez olur insanlara; işte o andan sonra sadece gösteridir bekledikleri.“Amelie Nothomb, günümüz toplumunun içinde bulunduğu psişik durumu derinlemesine anlatıyor.”Le Soir“Dünyada en fazla okunan Fransız yazarlarından biri olan Amelie Nothomb’dan ‘reality show’ların ışığında televizyonların barbarlığını anlatan acımasız ve tahrik edici bir masal.”Le Monde
Kitabın Adı: Kameraya Gülümse
Yazar: Amelie Nothomb
Çeviren: Yaşar İlksavaş
Yayınevi: Doğan Kİtap
Sayfa Sayısı: 133

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder