22 Haziran 2009 Pazartesi

En Kaliteli Okul Seçildi

Milli Eğitim Bakanlığının Toplam Kalite Yönetimi sürecinde 2008-2009 eğitim-öğretim yılı kaliteli okulu belirlendi.

Milli Eğitim Bakanlığının Toplam Kalite Yönetimi sürecinde 2008-2009 eğitim-öğretim yılında yapılan "Yılın Kaliteli Okulu" değerlendirmesinde, Tekirdağ Anadolu Lisesi Türkiye genelinde birinciliği elde etti. İl Milli Eğitim Müdürü Üner Dilek, yaptığı açıklamada, Anadolu lisesinin başarısının gurur kaynağı olduğunu, bu başarının bütün okullara örnek olmasını istediğini söyledi. Dilek, ayrıca Tekirdağ Anadolu Lisesinin "Üniversite ve Meslek Tanıtım Günü" projesiyle Ankara Başkent Öğretmenevi'nde düzenlenen 5. Paylaşım Toplantısı ve Ödül Töreni'nde "Yılın Kaliteli Ekibi" kategorisinde ilk 8'e girerek teşvik ödülü aldığını kaydetti. Tekirdağ Anadolu Lisesinin "Yılın Kaliteli Ekibi" ve "Yılın Kaliteli Okulu" dallarında Türkiye genelinde ilk 8'e giren tek okul olduğu bildirildi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder