3 Haziran 2009 Çarşamba

İlk Öğretim Kaydı İçin Başvuru Şartı Yok

İlköğretim okuluna kayıt için internetten form doldurma, okula başvurma, ön kayıt yaptırma, kayıt parası yatırma gibi işlemlerin gerekmediğini açıkladı.

Milli Eğitim Bakanlığı, ilköğretim okuluna kayıt için internetten form doldurma, okula başvurma, ön kayıt yaptırma, kayıt parası yatırma gibi işlemlerin gerekmediğini açıkladı. Çocuklar, Ulusal Adres Veri Tabanı'ndaki adres bilgileri ve T.C. kimlik numaralarının okul adresleriyle eşleştirilmesi sonucunda otomatik olarak kendilerine en yakın okula kaydedilecek. Veliler, çocuklarının hangi okula kaydedildiğini, 29 Haziran 2009'dan itibaren Milli Eğitim Bakanlığı'nın internet sitesindeki veli bilgilendirme sisteminden veya evlerine en yakın ilköğretim okulundan sorarak öğrenebilecek. Öğrenci, okullar açıldığında, isminin çıktığı yere giderek ders başı yapacak. Öğrencinin isminin çıkması aynı zamanda kayıt belgesi anlamına gelecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder