24 Eylül 2009 Perşembe

Silivri'de Okullar Haftaya Açılacak

İstanbul'un Silivri ilçesinde, sel suları dolduğu için okullar haftaya açılıyor..

İstanbul'un Silivri ilçesinde, sel suları dolduğu için hasar gören 9 okulda, yeni eğitim öğretim dönemine 28 Eylül Pazartesi günü başlanacağı bildirildi. Silivri Kaymakamı Ahmet Mesut Demirkol, AA muhabirine yaptığı açıklamada, sel nedeniyle ilçedeki 5 ilköğretim okulu ile 3 lise ve 1 zihinsel engelliler okulunun hasar gördüğünü söyledi. Bazı okulların bodrum, bazılarının ise zemin katlarının suyla dolduğunu kaydeden Demirkol, ''O günden sonra okullarımızın bir an önce onarılması için çalışmalara başladık. Ancak çalışmalar yetiştirilemedi. Bu nedenle ilçemizdeki 9 okulda yeni eğitim öğretim sezonu 28 Eylülde başlayacak'' dedi. Okul binalarındaki sel sularını tahliye çalışmalarının tamamlandığını bildiren Silivri Kaymakamı Demirkol, ''Ancak elektrik ve ısıtma tesisatlarındaki bakım ve onarım işlemleri sürüyor. Pazartesi günü çocuklarımız okullarına gidecektir'' diye konuştu. Çatalca Kaymakamı Yüksel Ayhan ise ilçede 11 okulun selde zarar gördüğünü, ancak yaptıkları çalışmalar sonucunda okulların zamanında açıldığını söyledi. Bu arada, sel baskınlarının yaşandığı Başakşehir ve Küçükçekmece ilçelerinde kapalı okul olmadığı belirtildi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder