4 Eylül 2009 Cuma

ANNEM İÇİN

Güneşli bir pazar gününe uyandığımda okumak için seçtiğim kitap usta yazar Selim İleri'nin annesi için yazdığı kitap oldu. "Annem İçin". Gözlerim satırlarda ilerlerken, aklım da hep bu acıya nasıl dayanılır sorusundaydı. Usta yazarın annesinin alzhemier hastalığına yakalandığını ve adım adım ölüme gidişini, çaresizliğin son noktasını, oğlunun ise nasıl acı çektiğini öyle güzel anlatmış ki. Bunları kelimelere dökmek aslında çok zor, okuyup anlamanız gerek. İçinizi öyle burkan bir kitap ki bu, aklınızın bir köşesinde hep anneniz oluyor. Anneniz hala hayattaysa ona daha sıkı sarılmanız gerektiğinin mesajını da veriyor bu kitap. Anne üzerine yazılmış, benim okuduğum en güzel kitap "Annem İçin"di. Kesinlikle okuyun derim. Kitaptaki hüznü sizde seveceksiniz.

Kitabın Arkasındaki Not:
"Annem İçin bir daha yayımlanmayacaktı. Yeniden yayımlıyorum. Bu çirkin dünyada annemi çok özledim. Bu kitabı yeni insanlar okusun istiyorum. Onlar da annemi sevsinler istiyorum."Edebiyatımızın çağdaş klasikleri arasında yer alan Selim İleri, Alzheimer hastalığına yakalanıp erken yaşta ölen annesini anlattığı bu kitabında, çok az yazarın yakalayabileceği bir içtenlikle ve duyarlıkla acı dolu bir sevgiyi, özlemi dile getiriyor.Annem İçin, Selim İleri'nin annesini ve kendi annelerimizi sevmek için...

Kitabın Adı: Annem İçin
Yazarın Adı: Selim İleri
Yayınevi: Everest Yayınları
Sayfa Sayısı: 54

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder