29 Eylül 2009 Salı

MERAK EDENLERE......

Öncelikle iyi olup olmadığıma merak edip soran sevgili komşularım Serap ve Aslı'ya ilgilerinden dolayı teşekkür ediyorum. 1,5 ay önce iş yerinde çalıştığım büroda değişik oldu. Önceki çalıştığım büroya göre daha yoğun bir iş yükü var üzerimde. Hayatımdaki belki de ilk defa yorulduğumu hissetmeye başlayıp, bir de üstüne havalardan mıdır yoksa bünyemin zayıf düştüğünden midir bilmiyorum, soğukalgınlığı ve griple baş etmek zorunda kaldım. Bayram tatilinde de dinlenemediğim için hastalığım oldukça ilerledi. Ben bu durumla yaşamaya çalışırken bir de kitaplar elimden kayıverdi. Okuma hızım belki de ilk defa bu kadar düşüşe geçti. Bir de hayatımızda bir ilk daha yaşadık eşimle. Canımız ciğerimiz herşeyimiz olan oğlumuz yeni okulunda hazırlık sınıfına başladı 14 Eylül 2009 tarinde. Manevi olarak çok yoğun duygular yaşadım. Artık benim küçük adamım büyüdü, okullu oldu. Nasıl büyük bir heyecan, mutluluk ve gurur anlatamam. Küçük adamımdan size ilk günden bir kare.

Ayrıca bugün canım yeğenimin doğum günü. Bugün 2 yaşını doldurdu. Nice sağlıklı, huzurlu, mutlu ve başarılı yaşlar diliyorum. Tüm sevdikleriyle birlikte. İyi ki doğdum canım yeğenim, iyi ki doğurdun canım kardeşim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder