30 Eylül 2009 Çarşamba

10 Yıldır Kapalı Olan Okul Açıldı

Gümüşhane'nin Kelkit ilçesine bağlı Aşağı Özlüce Köyü İlköğretim Okulu'nda 10 yıl sonra ders başı yapıldı.

Ders araç ve gereçleri ilçe kaymakamlığınca, boya ve onarım işleri ise köylülerce yapılan okulun eğitim öğretime başlaması nedeniyle Gümüşhane Valisi Enver Salihoğlu okulu ziyaret etti. Kelkit Kaymakamı Ayhan Işık ve İl Milli Eğitim Müdürü Ferda Yıldırım'ın da katıldığı ziyarette 17 ilköğretim okulu öğrencisi ile 10 anasınıfı öğrencisine ders araç ve gereçleri hediye edildi. Okulun yeniden eğitim öğretime başlaması nedeniyle açıklamalarda bulunan Vali Enver Salihoğlu, bir toplumun gelişmesinde en önemli itici gücün eğitim olduğunu belirtti. Okul öncesi eğitimin insan gelişiminin en hızlı ve en duyarlı dönemini oluşturduğunu vurgulayan Salihoğlu, "Yaşamın ilk yıllarında alınan eğitimin ve geçirilen deneyimlerin, ileri yaşlardaki öğrenme yeteneği ve gelecekteki başarı üzerinde de önemli etkileri vardır. On yıldır kapalı olan okulumuzun açılması ile birlikte geleceğimizin teminatı olan çocuklarımıza daha iyi şartlarda eğitim vereceğimize inanıyorum." dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder