24 Ağustos 2009 Pazartesi

MARAZ



Deniz kenarında okuduğum bir başka kitapta "Maraz". Öyle sade, öyle çabuk okunabilen bir kitap ki, ben güneş batana kadar okuyup bitirdim bile. Tam da yerinde okuduğuma inandığım bir kitap olan Maraz, yazarın ikinci kitabı. İlk kitabını okumadığım için bir karşılaştırma yapamayacağım. Ama bu kitap hakkında pek de olumlu şeyler söylemek zor. Hep uzak durmuşumdur zaten bu satan kitaplardan. Orda burda pek çok olumlu sözler duyunca, canım kardeşimin de elinde görünce, eee tabi merak da baskın çıkınca açtım kitabın sayfalarını dalgaların sesi eşliğinde. Canım kardeşim beni uyardı, senin tarzın değil diye. Dedim bende tatildeyim, her kitaba açığım diye. Neyse kitabın konusuna gelince, Aslı en yakın arkadaşı ve ilk sevgilisi olan Cenk'in cenazesinde ölümle yüzleşir. İş seyahatinde olan kocasından gece vakti gelen bir telefonla tüm hayatı değişir. Çok az kelimeyle kurulmuş cümlelerin yanında, tasvirden uzak, kurgusu bana göre kötü olan bir kitap. Kafamı boşaltmak istiyorum, çerezlik bir kitap arıyorum diyorsanız alın, okuyun. Ama bence vakit ve para kaybından başka bir şey değil.


Kitabın Arkasındaki Not:
Yürek burkuntularının mahrem romanı...Hande Altaylı'nın çok satan Aşka Şeytan Karışır'ın ardından heyecan verici yeni eseri.Bazen hayatın sigortası atar; ışıklar söner ve her yer karanlığa gömülür. Sesler seslere, nefesler nefeslere karışır; doğrular yalana bulanır. Gözbebekleri büyür, gözbebekleri küçülür...Maraz, hiç beklemediği bir anda kendi karanlığında kalan genç bir kadının, Aslı'nın hikâyesi. Aniden tuzla buz olan bir evlilik ve sonrasında büyük bir hızla tersine dönmeye başlayan dünya...


Kitabın Adı: Maraz
Kitabın Yazarı: Hande Altaylı
Yayınevi: Remzi Kitabevi
Sayfa Sayısı: 197

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder