1 Haziran 2009 Pazartesi

Üstün zekalı öğrenciler eğlendi

İnanç Türkeş özel Lisesi'nin geleneksel şenliğinde öğrenciler doyasıya eğlendi.

TÜRK Eğitim Vakfı'na bağlı, üstün yetenekli çocukların eğitim gördüğü İnanç Türkeş özel Lisesi'nin geleneksel şenliğinde öğrenciler doyasıya eğlendi. Türkiye'de sadece Gebze'de bulunan ve sadece üstün zekalı öğrencilerin 3 aşamalı sınavı geçerek eğitim görme hakkı kazandığı İnanç Türkeş Lisesi'nde eğitim gören öğrenciler okul bahçesinde gerçekleştirilen geleneksel şenlik kapsamında çuval yarışı, ip yarışı, basketbol turnuvası, futbol turnuvası, duvar boyama ve çeşitli etkinliklerle stret attı. TEV Yönetim Kurulu üyelerinin yanı sıra, bağışçıların, öğrencilerin, mezunların ve velilerin de katıldığı şenlik gün boyu sürdü. Öğrencilerin şenlikte stres atıp eğlendiklerini söyleyen Okul Müdürü Azmi Özkardeş, “Maddi durumu iyi olmayan ve aynı zamanda üstün zekalı öğrencilerin çeşitli sınavlarla test edildikten sonra okulumuza girebiliyor. Okuldan mezun olan öğrencilerimizin tamamına yakını yurt dışında burslu eğitimlerini sürdüyor. Bugün de öğrencilerimiz geleneksel şenlikte çeşitli etkinliklerle doyasıya eğlendi” dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder