19 Şubat 2009 Perşembe

MELEKLER ERKEK OLUR

Bu kitabi bir gazete sayfasında keşfettim. Çok kısa bir bölümünü yayınlamışlardı, okuyunca tam bana uygun bir kitap olduğunu düşündüm ve hemen kitabı satın aldım. Çok keyifle okuduğum bir kitap idi. Roman, Murat’ın iş, aşk ve ev hayatı arasında geçiyor. Evli ve iki çocuklu, başarılı bir işe sahip olan Murat’ın çeşitli olaylar karşısında aldığı tavırlara şahit olduğunuz çağdaş bir roman. Aynı zamanda Murat’ın yaşamındaki değerlerle hesaplaşmasının öyküsü bu kitap. “Melekler Erkek Olur” yazarın ikinci romanı. İlk romanı “Çocuk Ölümü Şarkılarını” henüz okumadım. En kısa zamanda okuyup yorumlayacağım sizlere. Kurgusu fena değil, sıkılmadan rahatça okuyabileceğiniz bu romanı herkese tavsiye ediyorum.

Kitabın Arkasındaki Not:

Gizli birşey yapıyordum ve korkuyordum, karımdan, çocuklarımdan, patronumdan, arkadaşlarımdan, iş arkadaşlarımdan, kısaca bana sahip olan, hayatımı zorlaştırma, hatta karartma potansiyeline sahip herkesten, tek tek ve toplu olarak hepsinden.' Melekler Erkek Olur cinselliğin akıl işlemez dehlizlerinde ailenin, arkadaşlığın, iş yaşamının sorgulandığı; karmaşık, zaman zaman çıkmaz sokaklarla son bulan, koşturmacalı bir yaşantının çelişkileriyle örülü çağdaş bir roman. 'Korku, hayatım boyunca, en büyük yöneticim oldu,' diyen, ama gene de kendisine gizli adacıklar oluşturmaktan geri durmayan bir kahramanın yalın anlatısı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder