10 Şubat 2009 Salı

HEDİYE = KİTAP


Sevgili Serap ve evvelzamaniçinde'nin katkılarıyla düzenlenen Hediye = Kitap etkinliğe büyük bir heyecan ve mutlulukla katıldım. Zaten Serap beni zorunlu tuttu :) Hayatımdaki gözlerimi pırıl pırıl parlamasına sebep nadir şeylerden biridir. Hemen göndereceğim kitabımı seçtim. Sevgili primarima'ya "Büyü Dükkanı" adlı kitabı aldım. Benim bayıla bayıla okuduğum muhteşem bir kişisel gelişim kitabı. İçinde birbirinden güzel psikodrama öyküleri mevcut. Yani sizi başka diyarlara götüren muhteşem bir kitap. Umarım, primarima da aynı duyguları hisseder ve bu kitabı sever.
Asıl heyecanımı dün yaşadım. İşlerden bunalmış bir şekilde mesai saatinin bitimini beklerken kitap okuyordum. Kapıdan kargocunun girdiğini farketmedim bile, kitaba nasıl dalmışsam. Adımı duyunca başımı kaldırdım, bir de baktım ki kitabım gelmiş. Nasıl bir heyecanla açtım paketi sormayın. İçimden de dua ediyorum, inşallah okumadığım bir kitaptır diye. Veeeee evet işte dedim, alıp da okunacak kitaplar listemdeki bir kitap. Nasıl mutlu oldum anlatamam. Jose SARAMAGO' nun "Körlük" adlı kitabı. Benin bir kez daha sevinmemi sağlayan başka bir şey daha çıktı zarfın içinden. Elle çizilmiş kitap kurdu resmi olan bir ayıraç. Ne yalan söyleyeyim dün akşam benden mutlusu yoktu. Çok çok teşekkürler Tabiat Ana. Harika bir seçimdi.
Ben bu etkinliğe katıldığım için çok mutlu oldum. Tanımadığın bir kitap dostundan bir kitap hediye almak ve tanımadığın bir kitap dostuna hediye göndermek müthiş heyecan verici. Önemli olan burda kitap dostlarını tanımak. Ben sizleri tanıdığıma çok çok mutluyum. Herkese çok teşekkür ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder