28 Eylül 2005 Çarşamba

Nihayet Bu Da Oldu

O yazıyı görünce tamam dedim aradığın işte bu. Okudum dikkatlice. Ya ben bunca yıl böyle yazıları görmüyor muydum nedir? Hep merak ederdim bu adamları kim seçer, kim çağırır bu toplantılara, seminerlere, kongrelere. Duydum ilde bir toplantı varmış. Artık durur muyum katılmak için başvurdum hatta onların davetini beklemeden vardım gittim toplantıya. Tahmin edersiniz ki toplantıdaydım. Toplandık, konuştuk, tartıştık. İyi bir şeymiş şu toplantı. Bir oluşum
sürecinin içinde bulunmak iyi geldi. Eskiden bir program geliştirilse, en son benim haberim olurdu. 6. kademeden diyorum buna ben. 1. kademede tasarlayanlar, 2. kademede uygulanabilir hale getirenler, 3. kademede il grupları, 4. grupta ilçe grupları, 5. grupta ilçe zümre başkanları, 6.grupta öğretmenler. 4. gruba geçtim sanırım. Bundan sonra takipdeyim. Nerede bir çalışma olursa yüzsüzlük edip kendimi davet ettireceğim. Davet etmiyorlar mı olay yerine bir yolunu bulup intikal edeceğim. Kambersiz düğün olmaz misali.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder