22 Ocak 2006 Pazar

Yarışma Var!

yarışma var dedikte kenan ışık falan akla gelmesin ya da ne bileyim memmet ali bey bi yardım et... oldum olası sevmem yarışmaları, yarıştırmaları. Hayatımda bir kez yarışma programı izledim o da TRT'nin bir zamanlar hazırlamış olduğu "Ben Bilirim" adlı bilgi yarışması. Kör bir yarışmacısı vardı onun hayrına. O kör kız hala TV efsanesidir. Kendileri sürekli birinci olurdu. Hatta kendi isteğiyle yarışmadan çekilmişti falan.
Yarışma derken maksat aktivite olsun, talebe milleti kültür mecralarına aksın, konuşsunlar, üretsinler, paylaşsınlar diyedir. Şurdan girin bir bakın. Belki de bir radyo programı sahibi olabilirsiniz. Karıştırmayın "Radyo değil radyo programı".
Radyo programcılığı yarışmasıda olurmuymuş demeyin. Demekki oluyormuş. Hem Açık Radyo düzenliyorsa bir hikmeti vardır bu yarışmanın. Geçen yılın kazananı hala program yapıyor radyoda "leblebiden lebe..." Bu olayda bir açık toplum kokusu alıyorum ama hadi neyse.. yine de takip edeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder