20 Aralık 2005 Salı

Öğretmen Blogger'lar

Öğretmenler nihayet blogger olmaya merak sarmış. Çok mutlu oldum dersem az bile kalır. Bunun üzerine alemde bir araştırma yaptım. Meğer birilerine ulaşabilmek ne kadar zormuş. Bir şekilde bazılarına ulaşabildim. Bu bazılar genelde İngilizce Öğretmeni. Diğer branşlardan pek az. Aklıma gelmedi değil bir listelerini yapıp yayınlamak. Nedense bunu etik bulmadığımdan vazgeçtim.
Öğretmenlerin blog olayına girmesi bundan sonra yalnız kalmayacağımdan en çok beni sevindirdi. Ki bu sevinme kesinlikle kişisel bir dışavurum değil. Sevinmem, blog kültürüne çok büyük katkıları olacağı boyutunda. Ne de olsa memleketimin bir gariban aydınlarıdır onlar. Söyleyecek çok şeyleri olduğuna inanıyorum. İsterseniz bir kaçını takip edin (ben hariç). Yaşamlarını yakından izleyin. Nelerle uğraştıklarını, ne denli özverili bir yaşam sürdüklerine şahit olun.
Bir Öngörü olarak bir kaç yıla kalmaz öğretmenler, internet aleminde yetkinlik kazanacak dersem çok hayal kurmamış olurum. Ne de olsa bir istatistik olarak 200.000 civarında bilgisayara sahip internet kullanıcısı öğretmen var. Bir gün sörf yapmaktan sıkılacaklar. Sanırım sıkılmışa da benziyorlar. Ne diyelim kolay gelsin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder