6 Ekim 2008 Pazartesi

MİMLENMİŞİM :)

Ne mutlu bana ki sevgili canım arkadaşım Nilay tarafından mimlenmişim. İlk defa bu heyecanı ve sevinci yaşıyorum. Teşekkürler Nilaycim. Mim konusu "Evdeki Nefret Edilesi Durumlar" :)
Hiç tahammül edemediğim şey aslında dağınıklık. Evli ve çocuklu olunca bir de çalışan bir kadın olunca dağınıklık ile ister istemez kaeşılaşıyorsunuz. Bir de işe yaramayan, kullanılmayan giysileri eşyaları kıyıp da atamamak. Sanki gün gelecek işe yarayacakmış gibi gelir hep bana. Özellikle de kardeşim çok kızar bu huyuma. Bende nefret ederim bu durumdan. Başka nefret ettiğim bir durum da ütü yapmak. Biriktirmeden yapmaya çalışlırım her seferinde. Bir de evim her zaman güzel kokmalı. Kötü kokulara hiç tahammülüm yok. Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Bende geleneği bozmuyorum ve canım arkadaşlarım "Mutlu Kum Taneleri"ni ve "Zuzuların Annesi"ni mimliyorum. Kolay gelsin arkadaşımlarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder