13 Ağustos 2007 Pazartesi

Site Hakkında

kütüphanebiz çalışmalarım ve e-kitap arşivim sonucu çıkmış bir blogdur.Sizin gibi e-kitap sevenlerle burda buluşmak nasip oldu.Biliyorum en iyisi kitabı kitapdan okumaktır.Onun zevki başkadır tabi.Yalnız herkes kitap alamıyor yada istedigi kitabı alamıyor.Bu kütüphanemi açma sebeblerimden bir taneside kitaplarımı sizlerle paylaşmak.Hergün güncellenen blog sayesinde kitap paylaşımlarımızı yapacagız.

Kütüphanedeki kitaplar tamamen benim tarafımdan upload edilip sunulmuştur.Upload sitesi olarakda rapidshare kullandım.

Neden rapidshare?

en uzun süreli dosya saklama ,hızlı indirme,hızlı upload ,güvenli...vs gibi sebeblerden dolayı rapidshareyi seçtim. Rapidshareninde upload siteleri yanındada yeri belli...



Site içerigi sadece e-kitap agırlıklı olup yakında e-dergi ve kitap özetleri paylaşımıda sunacagım.Kütüphanedeki kitapların özet açıklamalarıda mevcuttur.Sitedeki yapılan tüm makaleler yazılar yazım yalnışlıkları kelime hataları bana aittir bu konuda şimdiden sizden özür dilemek isterim.

Yayınlanan makalelere yorumlarınızı ve eleştirilerinizi yapabilirsiniz.Kitap hakkındaki görüşlerinizi yorum butonundan belirtebilirsiniz.

Mesajlarınızı mesaj butonundan isminizi veya nickinizi yazıp bırakabilirsiniz.
Şimdiden yorumlarınız ve görüşleriniz için teşekkür ediyorum.

PcMaKeR

İLETİŞİM:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder