17 Haziran 2005 Cuma

plan


yandaki şekilde görüldüğü gibi, planım hazır. kırmız renk güzergahında bir yolculuk yapmayı tasarladım ancak mavi renkteki tali yolları da kullanabilirim. bu biraz ekonomik yapıya bağlı. İstanbul-fenike arasındaki bu yol 1200 km civarında. elbetteki köyüne varmaya çalışan kamyon şoförleri gibi bir günde almaya çalışmayacam bu yolu. ilk gün Erdek'e varırsam iyi. Ertesi gün bargama'ya ulaşırım herhalde. 3. gün İzmir civarında bir yerde konaklama 4. gün Didim sahillerine varış, bir iki gün kalırım didim'de. sonra, sonrası bodrum, marmaris, datça fethiye nihayet fenike'de konaklama. yok yok bu yolculuk benim tahminimden uzun süreceğe benziyor. ha bu arada konaklama yerlerim belli, yaşasın sosyal devlet, yaşasın öğretmen evleri sloganı size bir şey hatırlatacaktır. hazırlıklara başlamalıyım. evvela nasıl hangi vasıtayla gideceğimi belirlemeliyim. mototsiklet nasıl olur? uçma oğlum uçma. yok yok ben bir motosiklet bulayım. zaten yaş kemale ermek üzere. şimdi motosikletle çıktık çıktık. yoksa ileride romatizma, kireçlenme bin küsür hastalık. neme lazım. Mahmutpaşa'da yolculuk için bütün malzemeler var, tahmininizden de ucuz. yola çıkacaklara hatırlatayım dedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder