4 Mayıs 2005 Çarşamba

93

Bu rakam size neyi ifade ediyor bilmiyorum ama bu rakamı görünce bir haller oluyor bana. Bu rakama ilk tepkim yüzümün gülümsemesi ve geriye doğru kaykılıp oh be demek oluyor. Sonra ansızın duruyorum 93 birden yüzümü karartıyor. 93 yıl ömür sürmüş bir adam geliyor aklıma bu kadar yaşayamam ki diyorum içimden. Ama bizim 93’ün bununla alakası yok. 93 bir kısıltma sonucu 1993’ün bir versiyonu da değil. (sahi ben 93’te nerdeydim) 93 / 3’e kalansız bölünüyor iyi de ne yapalım. Bu 93’ü görünce kızarıyorum dostlar. Şimdiden nasıl bir açıklama yapacağımı planlıyorum. 93 rakamını gören birileri için için düşünüyor. 93 Mezatlarda, pazarlarda tartışılıyor. Kimisi: 33 olsaydı keşke diyor, hem bakın ne de güzel görünüyor rakamcak. 93 rakamı acı veriyor. Hiç tahmin etmezdim doğrusu bir rakamın bana acı vereceğini. Kaygı içindeyim 93’ü görünce, şizofrenim tutuyor. Arkama bakıyorum biri beni takip ediyor mu diye. Kalpazanlar 93 YTL’yi basıyorlar bir binanın en alt katında, hummalı. 93 Hatırası çektiriyorlar kasım kasım kasılarak fotoğrafhanede. Uykum kaçıyor bu 93 yüzünden. Tam 93 koyunu atlatıyorum çitten. 93 pare top atışı yapıyorlar. Bir hazırlık bir hazırlık ki sormayın. 93...
Uzatmayım artık 93: Şu bizim Yaz Tatili. 93’ü görünce aslında Ek iş bulup çalışmak, evde sıkıntıdan patlamak, tatile bile çıkamamak geliyor aklıma. Bu arada birileri bizim 93’ü kırpmak için çalışmalar yapıyormuş. Bir ay yeter bunlara demeye getiriyorlarmış. Kendi adıma sevinirim böyle bir çalışmaya. Hem şu “bi tarla bostan yat oğlum Osman” lafından da kurtulmuş olurum ama başka işiniz yok mu sizin?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder