18 Aralık 2007 Salı

Film Festivali

Festival başlamışta bitiyor. Neyseki iki gün kalası da olsa bu bihaberliğime bir son vermiş bulunmaktayım. Ne yapıp etmeliyim yarın öğleden sonra. Kendimi Beyoğlu Alkazar sinemasına atmalıyım. Malumunuz yarın yarım gün ders yapılacak. Öğleden sonra alışveriş filan yapacakta değilim hani. Çoluk çocuk gelir diye geçen bayramda aldığım çukulatalar hala duruyor vestiyerde. Gelirlerse bol bol ikram ederim. Duruma binayen hayli zamanım olacak gibi görünüyor ve ben en azından bir filmi izlemeliyim. Festivalin resmi sitesinden hemen programımı yaptım. Head under water (Sudaki Kan) adlı filmi seçtim kendime. Konusu itibariyle öğrenci öğretmen okul gerilimini işleyen bir alman filmi. Eh ne diyelim bu saatten sonra çokta seçici olamazdım. En azından hasılı olduğum bir mevzuuya dayadım sırtımı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder