22 Mayıs 2008 Perşembe

e eğitim

İnternet hergeçen gün hayatımızın her alanına girmeye başladı. Eğitim ve Öğretim bundan yoksun kalamazdı elbette. Artık insanlar kurslara para ödemek yerine internet üzerinden ders alıyor veya interaktif cd'lerden çalışıyorlar. İnternetin veya interaktif ders cd'lerini diğer bir avantajı ise evinde veya işinde istediği zaman çalışabilmesidir. İnternet üzerinden alınan eğitimlerin ücretli ve ücretsiz çeşitleri mevcuttur. İnsanlar artık evinden çıkmadan ders alabiliyorlar.

Milli Eğitim Bakalnlığı bu teknoloji çerçevesinde yeni bir proje yaptı. İnternet Tv.

İnternet Tv sayesinde evinizden ders çalışabilirsiniz. Birçok öğrenciye hitap eden bu sistem ile ders çalışmak hem zevkli hem öğretici bir durum oluyor.

Milli Eğitim Bakanlığı İnternet Tv için Tıklayıız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder